מידע ללקוחות על אסיפה לאישור הסדר

נגישות

עמוד זה הוקם במטרה ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הרשת.
לשאלות, בירורים או הבהרות ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות הום סלולר בטלפון 0552212345
רכז הנגישות של הום סלולר הוא יוסי גבריאלי.
Yosi_g@homecenter.co.il

להום סלולר קיים מוקד שירות תיווך טלפוני להעברת מסרים באמצעות מוקדן לאספקת שירותי טלפוניה בזמן אמת לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בדיבור.

על מנת לקבל שירותי טלפוניה בזמן אמת לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בדיבור נדרש להירשם תחילה. רישום וביטול לשירות מוקד תיווך טלפוני – דרך נציג פרונטאלי בכל סניף של הום סלולר, רישום לשירות מחייב הצגת תעודה של בעל לקות שמיעה / דיבור.

ניתן להעביר מסר באמצעות שליחת הודעת SMS, mail או פקס למוקד השירות.

איך מעבירים מסר?

שליחת מסר בהודעת SMS למספר 055-2220055

שליחת מסר בפקס באמצעות טופס למספר 03-6094914

שליחת מסר במייל לכתובת info@homecellular.co.il

תכונות מותאמות לאוכלוסיה עם לקויות שמיעה
עוצמת צלצול גבוהה
והה הניתנת לשינוי
עוצמת רמקול גבוהה הניתנת לשינוי
תומך רטט
חיווי ויזואלי בעת קבלת שיחה (הבזק אור)
אפשרות לבחירת צלצול בתדרים שונים ממגוון הצלצולים הקיימים במכשיר או ע”י הורדה למכשיר
מתאים לשימוש עם מכשירי שמיעה במצב "T" (טלקויל) או "M" (מיקרופון)
בנוסף קיימים בהום סלולר מכשירים התומכים בשיחת וידאו, בחיווי ויזואלי וברטט בקבלת שיחה, כגון
Samsung Galaxy S4 ו-Samsung Galaxy S3

W30

iPhone 5
W60
תכונות מותאמות לאוכלוסיה עם מוגבלות בהפעלת ידיים- מוטוריות
מקשים גדולים ומופרדים
רמקול מובנה במכשיר – אפשרות לניהול שיחה ללא החזקת המכשיר
תמיכה בפעולות קוליות/חיוג קולי
חיוג מקוצר/בלחיצה

דגמים מומלצים:
C2-01
W30
W60

תכונות מותאמות לאוכלוסיה עם לקויות ראייה
RAY Y300
W60
RAY G510


פרסום הסדרי הנגישות באתר הום סלולר

 מבוא

חברת הום סלולר פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי "עמותת נגישות ישראל". אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה למתקני ושרותי הארגון.

בהום סלולר נערכים להנגשת כל עמדות המכירה אשר נמצאים בתוך סניפי הום סנטר נבחרים. כמו כן ישנם מכשירי סלולר שלהם תכונות מותאמות לאוכלוסיה עם לקויות שמיעה ותכונות מותאמות לאוכלוסיה עם מוגבלות בהפעלת ידיים –מוטוריות ,על מנת לאפשר לכל לקוחותינו שירות נגיש, רגיש ושוויוני ועל מנת לעמוד בדרישות החוק. אנו פועלים להנגשת הארגון, תהליך שילווה אותנו בשנים הקרובות ונפעל בתחומים הבאים:

  • הנגשת השירות ללקוחות החברה

    • מנהלי ועובדי הרשת עברו לימוד והדרכה בתחום שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלויות. במסגרת ההדרכה קיבלו העובדים כלים להתמודדות עם שירות נגיש והתנסו התנסות חוויתית במתן שירות נגיש .

    • כל עובד חדש שמגיע לחברה עובר יום אוריינטציה אשר כוללת הדרכה מקיפה בתחום שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות כולל התנסות חוויתית.

  • הנגשת המוקדים הטלפוניים – בסניפים ברחבי הארץ ובמשרדים הונגשו המוקדים הטלפוניים לטובת לקוחות עם מוגבלות והנם ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.

 

  • הנגשת עמדות המכירה – עמדות המכירה של הום סלולר נמצאות בתוך סניפים נבחרים של רשת הום סנטר. שתי החברות ביחד דואגות להנגשת המבנה:

  • מקומות חנייה שמורים לאנשים עם מוגבלות, אשר סמוכים לפתח החנות.

  • דרכי גישה ומעברים נוחים. החלל הפנימי בסניפים מעוצבים תוך שימת דגש על מעברים רחבים במיוחד, על מנת לאפשר מעבר נוח של כיסא גלגלים או עזרי הליכה אחרים

  • עמדת מכירה ודלפק שירות נגישים לקבלת ייעוץ, שירות ומכירה.

  • תאורה טובה בכל מרחב העסק לטובת לקוחות עם לקות ראייה.

 

שם החנות כתובת חניות נכים
שם החנות כתובת חניות נכים
אור יהודה המפעל 5, אור יהודה חנות במתחם
אשדוד האורגים, א.ת. קלה חנות במתחם
באר שבע מרכז ביג, דרך חברון, באר שבע חנות במתחם
באר שבע גרנד קניון שדרות דוד טוביהו 125 באר שבע חנות קניון
בני ברק מבצע קדש 68, בני ברק חנות במתחם
חיפה מפרץ האיצטדיון 1, קריית חיים חנות במתחם
כרמיאל החרושת 14, א.ת. כרמיאל חנות במתחם
כרמל חיפה כרמל, אתר שער הכרמל חנות במתחם
מודיעין מרכז א.ת. ישפרו סנטר מתחם One חנות במתחם
נצרת א.ת. ג' נצרת עילית – הר יונה חנות במתחם
עפולה קהילת ציון 19, עפולה חנות במתחם
עקרון א.ת. חדש עקרון לא נגיש
פתח תקווה בן ציון גליס 32 סגולה פ"ת חנות במתחם
ראשון לציון הלח"י 4, א.ת.חדש ראשל"צ חנות במתחם
רז מלחה קניון ירושלים חנות קניון
רעננה המלאכה 2, קניון רננים, רעננה חנות קניון
תל חנן דרך בר יהודה 147, נשר חנות במתחם
תלפיות פייר קנינג, א.ת. תלפיות, ירושלים חנות קניון
בת ים העמל 14, אזור תעשיה בת ים חנות במתחם

 

 

  • הנגשת אתר האינטרנט – בימים אלו משקיעה החברה מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת האתר, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי הרכישה באמצעות האתר לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

     

  • הנגשת המידע והפרסום – החברה עוסקת בהנגשת המידע והפרסום לציבור לקוחותיה באופן שבו כל אדם יוכל ליהנות משירותיה.

     

אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הקניה הנגישה.

להלן דרכי יצירת קשר:

רכז הנגישות בהום סלולר כפוף לרכז הנגישות של הום סנטר הינו יוסי גבריאלי.

תפקידו כרכז לוודא שכל נושאי האחריות בארגון מודעים לנדרש מהם להנגיש ולתת מענה לפניות בנושא.

פניות הציבור בטלפון : 055-2212345 או בדוא"ל yosi_s@homecenter.co.il

 

לפרטים נוספים בנושא נגישות :אתר נגישות ישראל www.aisrael.org

X

המוצר התווסף בהצלחה לסל המוצרים שלך.

המשך בקניות עבור לקופה