מידע ללקוחות על אסיפה לאישור הסדר

שירות לקוחות

נגישות

 

להום סלולר קיים מוקד שירות תיווך טלפוני להעברת מסרים באמצעות מוקדן לאספקת שירותי טלפוניה בזמן אמת לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בדיבור.

על מנת לקבל שירותי טלפוניה בזמן אמת לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בדיבור נדרש להירשם תחילה. רישום וביטול לשירות מוקד תיווך טלפוני – דרך נציג פרונטאלי בכל סניף של הום סלולר, רישום לשירות מחייב הצגת תעודה של בעל לקות שמיעה / דיבור.

איך מעבירים מסר?

שליחת מסר בהודעת SMS למספר 055-2220055

שליחת מסר בפקס באמצעות טופס למספר 03-6094914

שליחת מסר במייל לכתובת info@homecellular.co.il

סינון אתרים:

רשת האינטרנט עלולה להכיל תכנים פוגעניים שאינם ראויים לילדים. בימים אלה עובדת הום סלולר לאספקת שירות סינון אתרים, השירות מאפשר סינון תכנים במהלך הגלישה ברשת האינטרנט הסלולרי, על-ידי מניעת גישה לאתרי אינטרנט המכילים תכנים בלתי הולמים או בלתי חוקיים או שקיים חשש כי יכילו תכנים כאלה. כדי לסייע לך למנוע גישה לאתרים או תוכן לא הולמים ניתן לפנות ולהירשם במוקד שירות הלקוחות.

פניות ציבור:

לאחראית פניות הציבור בחברה ניתן לפנות דרך המייל INFO@homecellular.co.il

ודרך הפקס 03-6094914

X

המוצר התווסף בהצלחה לסל המוצרים שלך.

המשך בקניות עבור לקופה